Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 30 september 2015

Matte!

Av Aamor & Tina - 30 september 2015 18:56

Idag är det min älskade mattes födelsedag även om hon inte firar den så fyller hon ändå år, hon säger 29 med en del (många) + efter, hihi!
Hon har fått många grattisar på jobbet och skönsång sa hon och på fredag ska hon bjuda på tårta där.
Sen har matte haft en faslig tur idag. Hon parkerade fel och visste om det men de skulle bara en snabb sväng till ett ställe med jobbussen för att hämta nått och när hon hämtade bussen stod en parkeringsvakt bakom den, aj aj!
Matte hängde med huvudet och tänkte en massa men då sa parkeringsvakten "du vet vad du gjort?" Ja sa matte, vi skulle bara snabbt in och ut igen. "Du slipper böter sa han" tack sa matte, du är en gentleman som gett mig den bästa presenten på min födelsedag! Då skrattade han bara!
Matte har aldrig fått nån böter innan för hon är laglig annars.

Jag har själv sovit hela förmiddagen och sen har jag och syrran rastat mattefar, därefter blev det vila igen, hihi!
Matte blev bjuden på pizza av matteföräldrarna, hon hämtade den på vägen hem och sen gick vi hem.
Satt ute en liten stund i det fina vädret men sen gick vi in för matte hade en del att göra sa hon, än har hon inte gjort nått, hihi!
Hittade ett ställe på vägen hem som där fanns jättemånga nyheter i, gräset var mycket högre där än runt om, hihi!

Mycket spännande nyheter här!

Jag ska nog snart äta tycker matte, vi får väl se för själv tycker jag att jag ligger skönt på mitt fårskinn som jag knölat ihop, hihi!

Ha en bra dag alla!

 
 
Kjelle Bus och  Conrad

Kjelle Bus och Conrad

30 september 2015 20:08

Hipp Hipp KURRA på din mattes födelsedag !
Var ju en väldigt bra present att slippa få böter *fniss*

Tassklappar o Nosbuffar

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

30 september 2015 20:11

Visst var det bra, kan hon ju köpa nått till mig för de pengarna istället, hihi!
Matte tackar!

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

30 september 2015 20:15

Ja bättre present än att slippa P-böter på sin födelsedag kan man nog inte få ;-)
GRATTIS matte!!!
Det var säkert spinnande nyheter i det höga gräset. Det tog en liten stund att lista ut vilken ände du nosade med, men det gick *fniss*

Kram å puss på söta nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

30 september 2015 20:30

Matte var jättetacksam för att slippa böter.
Matte tackar!
Jag lämnade också nyheter i gräset, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

1 oktober 2015 15:26

Hurra och hurrjam till din fina matte - vi grattade såklart på fejan också i går :D Vilken perfekt födelsedag, med god mat och hurranden och så att slippa böterna på det, inte dumt alls ju :D
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

1 oktober 2015 17:25

Det blev hur bra som helst, hihi!

 
Laika

Laika

1 oktober 2015 19:25

Åh ett Jättegrattis till din matte lite så här i efterskott. Så gottigt att få äta pizza och sådan tur att hon slapp böter :) Det var verkligen en tacksam present :)
Ett stort hurra för din matte. Och Aamor, ett stort hurra för dig också som har din matte :D
Nospussar

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

1 oktober 2015 20:07

Min matte är bara så bäst för mig, precis som säkert du tycker att din är bäst för dig.
Matte tackar och kan berätta att hon har inte utmanat parkeringsvakten idag utan hållit sig laglig, hihi!

 
Edith o Hilda

Edith o Hilda

4 oktober 2015 17:14

Här kommer en väldigt försenad födelsekram till din matte. Vilken tur hon hade med parkeringsvakten. Vi tror det beror på att matten charmade in sig.

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

4 oktober 2015 17:39

Matte är inte känd för att kunna charma så hon hade nog mest tur, hihi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards