Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 oktober 2015

Av Aamor & Tina - 4 oktober 2015 17:54

Jag är helt slut, trött i kroppen och huvudet! Inget ovanligt när det gäller mig men efter en hel arbetsvecka var jag trött.
Sov hela fredagen hos matteföräldrarna men var vaken när matte kom och hämtade mig.
Hade turen att få kela lite med Ollie när vi kom hem men sen kom hans "brorsa" och då gick han.

Ollie gick in i buskarna och la sig.
Arktis hade fått ett stort tuggben och jag tyckte att jag kunde smaka det men det var för stort för mig, kunde inte ens gapa över det så jag slickade lite på det.

Igår tog vi det hyfsat lugnt efter att ha gått en lång morgonrunda. Matte vaknade tidigt men som tur var slapp jag gå ut då, hihi!
Matte hade städat, tvättat och lite annat på fredags kvällen och behövde lite vila.
Vid 17.45 berättade matte att vi snart skulle få gäster, jag var uppe ur sängen direkt och satte mig vid dörren men när de inte kom sprang jag till matte igen och frågade när de skulle komma.
Hon föreslog att vi skulle gå ut i köket och titta ut genom fönstret för att se om vi såg dom och precis då kom dom.
Jag ville ner och sen stod jag med frambenen mot ytterdörren.
Det var Mona, mattes kompis sen de var 5 år gamla och hennes dotter Olivia som kom på besök.
De är djurmänniskor, har hästar och tre hundar men de var hemma hos husse.
De beställde mat och så körde vi alla och hämtade den, de hade först tänkt äta ute men Mona sa att då hade jag blivit så ledsen så hon tyckte detta var ett bättre förslag. Älskar henne, hihi!

Jag var med hela kvällen, vaktade på dom och var med i samtalet och när de körde hem 00.30 så följde vi dom till bilen och jag vägrade gå därifrån förrän jag inte såg bakljuset längre.
Så idag är jag helt slut även om jag älskar att ha gäster, hihi!

Jag har nyttjat min säng rätt mycket idag, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards