Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 oktober 2015

Av Aamor & Tina - 23 oktober 2015 17:06

Det kändes att det var fredag idag för jag ville absolut inte vakna och resa mig var inte att tänka på förrän matte sa att hon då skulle gå iväg själv.
Alltså matte har varit sjukt pigg, vaknade igår 03.45 och kunde inte somna om och inte somnade hon tidigare igår för det och i morse vaknade hon 03.30 men somnade som tur var om efter en halvtimme.
Hoppas hon slocknar tidigt i ikväll, hihi!

Jag hade en diskussion men matte igårkväll. Jag tyckte att jag skulle ha mer godis än vad jag fått och berättade det för matte, hon sa att jag skulle lyssna på henne men varje gång hon sa det skällde jag, hihi! Hörde ändå att hon sa att jag skulle få först efter vi hade varit ute och när jag fattade att hon inte tänkte ge sig så berättade jag att jag ville ut, hehe! Var gott godis när jag kom in igen.

Idag har jag mest kelat med matteföräldrarna uppe på bordet och tittat ut genom fönstret. Matte dröjde länge kändes det som även om hon var hemma i vanlig tid.
När hon sen kom slängde jag mig in i hennes famn och gosade riktigt mycket och när hon sa, nu är det fredags kväll Aamor fick hon en slick på armen.
Det blev som vanligt bilen hem och sen hade jag bråttom in.

Ville gå den längre vägen från garaget och in för att kunna springa genom löven, hihi!
Vi satt ute en liten stund och jag fick snackat med två grannar och Ollie som kom förbi.
Matte har ätit och jag blev erbjuden men jag valde min säng istället.

Ha en underbar helg för det hoppas jag få och så tänker jag njuta av att ha matte hemma hela dagar.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards