Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 mars 2015

Av Aamor & Tina - 1 mars 2015 18:15

Lite längre sovmorgon idag men kanske inte fler timmar sömn för matte låg och läste länge.
På morgonrundan var det ett fasligt väder med blåst och snö, snön kom på tvären och vi valde ett håll så vi fick snön i baken/ryggen men det blev bara en kort runda.

Vi har mest myst och tagit det lugnt än så länge denna söndag. Matte la sig hos mig på golvet utan att jag behövde kalla, hon var nog lite kelsjuk så jag lät henne kela med mig, hihi!
När jag sen ville ut så passade matte på att kasta kartongen mina saker låg i och då träffade vi på Arktis matte och de snackade ett tag och eftersom det regnade blev vi bägge ganska blöta.
Ett riktigt skitväder idag med andra ord!

Sa till matte för en stund sen att jag var hungrig men när hon frågade vad jag ville ha för "topping" på torrfodret kunde jag inte bestämma mig. Matte frågade om leverpastej, småbitar av torkad kyckling eller smält smör men mitt svar blev "Nä inte det", till slut tänkte hon till och kokte lite spagetti till mig och det passade, hihi! Och ja jag vet, jag är bortskämd, hehe!
Matte åt liksom lasangette och då vill jag också ha pasta men inte hennes.
Har ätit väldigt lite de senaste dagarna så därför kunde jag få henne att koka spagetti! Uthållighet gör att man kommer långt eller att man får som man vill, hihi!

Nu tuggar jag på mitt tuggben och funderar om jag ska motionera matte ikväll eller strunta i det.

Gammal bild men detta är min "jag vill ha nått av dig matte" blick!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards