Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av Aamor & Tina - 5 mars 2015 18:39

Lugn dag hos syrran som vanligt men min tofs har hamnat lite på sned så syrran har nog gått runt lite med mig, hihi! Matte tänkte fixa till den men väntar nog till i morgon för hon är lite trött.

Matte jobbade lite längre idag men ändå inte så länge men jag väntade ändå länge på henne kändes det som.
Vi gick hem och jag missade nästan Ollie för jag tittade på en mamma och hennes två små barn, trots att matte påpekade att Ollie satt och väntade tittade jag bara på barnen. När jag sen upptäckte Ollie stack han iväg, undrar om han blev sur.
Vi gick in med mattes ryggsäck och sen gick vi en runda och passade även på att kasta sopor.
Jag trampade på en gren med vassa taggar och den ene taggen satte sig i håret på foten så jag hoppade på tre ben innan matte hann stanna mig och ta bort den.

Har ätit nu och nu tänker vi slöa lite.

Gamma bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards