Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 mars 2018

Av Aamor & Tina - 4 mars 2018 20:50

Vi har fått snö i veckan och så himla kul det är. Är sån där bra snö som inte fastnar i håret och bildar stora klumpar så vi kan ha hur mycket snöbus som helst.
Jag skuttar helst ute i snön när vi är ute och vägrar gå på asfalten och det är bara bra säger matte för då slipper tassarna en massa salt.
Mattemors trädäck var full med snö så jag bad att få gå ut där men kom bara halvvägs innan jag la mig ner och njöt av snön.

Så svalt och skönt men matte tyckte att jag skulle röra på mig istället men det kunde hon glömma, hihi!

Ser ni Affi?
Lite av ryggen syns på henne nedanför trädäckets trappa. Hon hade ett tuggben med sig ut och ville inte vara för nära mig, hihi!

Har varit riktigt kallt några dagar också innan snön kom och sen hade vi tur som slapp all snö de fick i östra delen, vi fick bara kanten av snön men det är tillräckligt.

Mattemors arbetsterapeut har äntligen ringt i veckan, mattemor har ringt henne sen slutet av december för att fråga hur det går med elrullen hon blivit beviljad.
Matte tröttnade på att hon aldrig svarade så i måndags och tisdags ringde matte upp henne, okej bara telefonsvararen men matte upplyste henne om vissa saker så på tisdags eftermiddag ringde arbetsterapeuten äntligen upp mattemor och ursäktade sig för hon hade varit sjuk, jo visst men man kan ju undra.
Kanske händer det nått mer nu!

Nu ska vi ut en sista gång innan det är sovdags för matte sitter och säger att det är jobbdags i morgon och klockan ska ringa igen, usch vad helgen springer iväg snabbt!

Ha det!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards