Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 25 mars 2018

Av Aamor & Tina - 25 mars 2018 19:20

Under några dagar i veckan trodde jag att våren var kommen för koltrastarna är heltokiga och det luktar på annat vis i luften men så vaknade vi en morgon och det var helt vitt på marken. Var det inte vår?
Visst jag blev glad för jag gillar ju snö men vädret kan väl bestämma sig!
Snön smälte och dagen efter kändes det vårligt igen.
Morgonen efter muttrade matte en del när hon tittade ut men hon sa inget mer men jag såg sen när vi kom ut i trappuppgången att det kommit mer snö och inte så lite heller utan kanske 5 cm. Jag blev så glad att jag störtade ut och lekte mullvad, hihi!

Veckan har varit bra och vi har ägnar större delen av den med en av våra favorit sysselsättningar - sova!
Sova kan man göra överallt och när som, hihi!

Här sover (nästan) jag hos mattemor, matte snackar lite med mig så jag måste ju titta på henne.
Syrran är också bra på att sova!

Här har hon gått ner i djupsömn och lät som en hel karl, hihi!

Ha en bra vecka och hoppas våren är här nu. Matte såg en strandskata i fredags så hon säger att våren är här!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards