Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 28 oktober 2009 21:15

Jag struntade i att hjälpa matte med att damma eftersom även hon struntade i det.

Istället har jag hjälpt henne att sortera tvätt och att bädda rent. Hjälpen bestod i att jag drog iväg med ett plagg som jag var säker på var handtvätt och som matte skulle stoppa i maskinen.

Hmmmm, det stämmer inte säger matte men jag tänker hålla mig till den storyn och hon kan inte få mig att ändra den!

När hon bäddade så la hon täcket på golvet för att jag skulle "sprätta" det dammfritt! Det gjorde jag väldigt bra.

Hon påstår att även det är fel och hon bäddade väldigt fort för hon hade väl solstolen i tankarna!


Resten av kvällen har jag spenderat på min kudde eller på mattes fötter.


Mötte Peggy nu när vi gick nattrundan och hom kom faktiskt och hälsade.


Hillman: Matte här sett den videon och skrattat gott åt den men så farlig är inte jag. Jagar moppen gör jag nog men jag biter inte fast i den och hänger med som en extra mopp!


Nu kallar snart sängen så.........


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 28 oktober 2009 17:27

I morse ville jag inte gå iväg, inte förrän matte sa Hej då och låste upp dörren som jag kom, ångrade mig väldigt hastigt! En liten hund har väl också rätt att vara trött.


Affi och jag har hållt på som vanligt så där är inget nytt. Mattefar sladdrade för matte att jag hade "stuckit upp" mot en Amstaff idag. Jag gör ju inte så annars men ibland kan man väl få känna sig lite kaxig.

Pratade med en hund i morse och när han såg mig blev han jätte glad.


Regnade lite när vi gick hem så jag blev lite våt om tassarna men jag ordnar det själv, jag vill upp i mattes knä och där torkar jag. Hon torkar så klart mina tassar när vi kommer in men de blir ju inte helt torra.


Nu ska vi göra lite nytta, matte ska plocka undan och jag dammar på ett ställe, precis där jag ligger!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards