Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Aamor & Tina - 7 oktober 2009 19:10

Jag måste bara berätta att jag var mycket duktig nu i kväll när matte fixade till mig. Ja, kanske att jag försökte sticka upp men matte tog ner mig snabbt så jag lät bli sen. En klapp på axeln till Aamor!


Matte och jag har gått en lång runda nu ikväll, vi brukade gå den innan men har inte gjort det på länge nu, det var riktigt kul för där var andra dofter att markera över.

Tyvärr mötte vi ingen hund alls, lite trist men när vi kom hem igen var Misen ute. Han sa bara HEJ! på avstånd och sen stack han på andra hållet, jag måste ju erkänna att jag blev lite besviken på honom! Satt och väntade ett tag för att se om han kom tillbaks men nä han förblev borta!


Nu kallar TVn om där är något och ev. kallar kudden på mig, är lite trött nu!


  

Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 7 oktober 2009 17:20

Jag tror, men framförallt tror matte att jag är i trotsåldern igen! Hon kan mycket möjligt ha rätt för jag är nästan alltid tvärtemot just nu!

Aja, det har gått över de andra gångerna så det kommer troligen att gå över även denna gången, ska försöka skärpa mig, lite.


Varit ganska så lugnt hos Affi idag, vi har sovit mycket, hon i fönsterkarmen och jag under kökssoffan.

Det är en bra plats där under för jag har koll på allas ben och ser när de går iväg!

Fast något bus har vi ju hittat på för när Affi ville ner från sin plats så tog det inte så lång tid innan vi sprang allt vad vi orkade.


Nu när vi kom hem öppnade matte balkongdörren så jag har härjat där ute lite, upp i solstolen och ner igen ett par gånger. Det är kul för går jag upp en bit på ryggstödet så tippar stolen, första gången jag gjorde det blev jag rädd och vågade inte röra mig men nu gör jag det med vilje!


Vi får väl se vad vi ska hitta på ikväll men troligen kommer jag även idag att hamna på trimbordet så då ska jag försöka vara snäll.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards