Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Borta!

Av Aamor & Tina - 5 november 2009 17:26

Visste jag inte riktigt vad jag skulle tycka om det där vita i morse, var lite avvaktansd först och vill inte gå i det.

När valet sen stod mellan det vita och en djup vattenpöl så valde jag det vita och då mindes jag vad det var.

Kul var det! Jag skuttade runder och körde näsan i det så jag liknade en snögubbe.

Gjorde likadant när mattefar var ute med mig på förmiddagen. Affi gjorde inte så hon bara sprang runt och hoppade.

Tyvärr försvann den lilla snön som kommit fort, innan middag var den borta! Kommer kanske mer senare i vinter.


Vi har nog varit lite för busiga idag. Det började med att jag ville ha ett tyggben som Affi hade men tro nu inte att hon gav det till sin lillebror, nä, trots att jag nog pep efter det i en hel timme. Taskigt eller hur?

Fick gå på upptäcksfärd och hittade en karta under kökssoffan, den kan ju vara kul och det var den. Ska matteföräldrarna titta på den nu måste de lägga ett avancerat pussel, hihi.

Kanske jag kan ta ett jobb som pappers strimlare!


Det är bättre med matteföräldrarna nu och så får vi hoppas att matte slipper sjukan för hon ska bort i helgen på återträff med klasskompisarna från 9:an.

Matte har i stort bara lämnat och hämtat mig där nu dessa dagarna och sen har hon ätit hela vitpepparkorn fall i fall!


Nu ska vi ta det lugnt ett litet tag men sen när jag torkat lite, blött ute, så ska jag bli friserad, vi hann inte i morse eller orkade kanske är mer nära sanningen!


 
 
Julia

Julia

5 november 2009 18:34

Synd att det vita kuliga försvann... det är definitivt inget roligt med regnet som kommer istället. Hoppas att ni slipper båda imorrn.

Voff på're och en kram till matte!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman och Illerson

Hillman och Illerson

5 november 2009 18:40

Låter intressant det där med pussel, så du är oxå bra på att agera papperstugg, det gjorde vi när vi var små, idag är matte mera snabb när vi tagit något som vi tänkt strimla. Vi gjorde som du med ett kuvert med hundralappar i, matte la pussel men på vissa hitta hon inget nummer och vill inte banken ha dem.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

5 november 2009 19:42

Hittade dig via Ediths blogg. Du var då väldigt söt. Vi har också fått snö idag, men den ligger faktiskt kvar. Det har ju blivit minusgrader här uppe hos oss, vi har tidigare i veckan haft +6 grader. Så vi får hoppas att det snöar mer och att den stannar. Ha det så bra fr 2 Leonberger Bröder

http://mrbamse.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards