Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Som vanligt!

Av Aamor & Tina - 11 november 2010 17:48

I går kväll var jag och matte så trötta att vi la oss redan strax efter 21, sen låg matte och läste till 22. Nackdelen var att hon vaknade 05.30

Idag har det varit som vanligt, jag gick till Affi på morgonen och matte hämtade mig på eftermiddagen.

Skulle någon fråga Affi så tycker hon troligen att jag varit väldans tråkig idag, hon har försökt locka mig till bus och annat men jag har inte velat. Kanske nån enstaka gång, hon vill ju hålla igång hela tiden.

Jag tackar för mattefars fåtölj, där kan jag fly undan om jag lägger mig längst in så når hon inte mig. Hon tvekar nämligen inte en sekund om hon kan dra ner mig därifrån.

När hon försökt ett tag med att få ner mig och det inte lyckas springer hon ut till matteföräldrarna och "sladdrar", då hoppar jag ner och låtsas som ingenting!

Jag får lov att vara där så länge jag inte sprätter i stolen!


När jag gick hem mötte jag tre Kinesiska Nakenhundar, den ene var en valp och så busig han var, jag la mig platt ner så han skulle lugna sig men han bara stutsade runt mig, han var riktigt söt!


Nu ska jag vila upp mig lite!

  

 
 
Julia

Julia

11 november 2010 19:20

Det är jobbigt att "jobba" med matte å hennes kollegor en hel dag, inte undra på att ni var trötta.
Skönt att du kan komma undan din busiga syrra nån stans, där hon inte får tag i dig, finurligt av dig att hoppa ner när hon springer och skvallrar på dig *fniss*

Ha en mysig kväll!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hector

Hector

12 november 2010 15:05

Skönt att du hitta en bra plats att få vara ifred på. Men inte behöver du hoppa ner om du får vara i fåtöljen, det är ju taskigt att syrran "skvallrar".
Visst är de där små rätt skojiga ? Jag har ju en chihuahua kompis här som jag busar med.

http://rocketbus.bloggagratis.se

Aamor & Tina

12 november 2010 18:58

Jag hoppar nog ner mest för att hon går iväg och lite för att visa ätt hon "ljög" om att jag var där. Jag kan allt vara lite busig på så sätt!

 
Hillman

Hillman

12 november 2010 16:03

Men nog måste man få vara ifred ibland, jag förstår att du var trött och sleten idag, inte lätt att vara på bushumör när man är trött. Idag så var Lill-husse hemma med oss när matte och husse var till Sälen och handlade. Skönt att slippa sitta i bilen och vänta, det blir så kallt då. Nu får du ha en skön helg, vi hörs på måndag.

Helgtaxkramisar i mängd.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards