Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

Namnbyte?

Av Aamor & Tina - 16 november 2010 18:09

Snacka om att jag var "Trötter" i morse! Jag följde inte ens med matte in i badrummet, gör alltid det annars, utan gick bara ut i köket och la mig i min säng där.

När det sen var dags att gå iväg var jag alert och pigg!

Först kom det en dam som kelade med mig, hon vill alltid hälsa men jag bara går förbi ibland och hon är rolig för hon krusar mig inte och då blir jag lite förvånad.

Halvvägs mötte jag min vän Rex igen, börjar bli en vana nu, 2 dagar på rad.

Hans husse blir fortfarande lika förvånad att det funkar mellan oss för Rex gillar ju inga andra hanhundar.


Busat en del hos syrran, det tar en god stund innan jag kommer igång men sen är det fullt ös.

Är kanske lite lat, hihi!

Syrran och jag åt torrfoder till lunch men inte på bordet idag mend det gick lika bra ändå.

Matte kom och hämtade mig direkt efter jobbet och då fick hon en pipleksak av mig, visst den är Affis men min matte har köpt den till henne och då kan jag väl få ge bort den, i alla fall en liten stund!


Nu ska jag lata mig vidare och när matte ska se nått speciellt på TV tror jag nog att jag behöver gå ut, hihi. Måste kivas lite.

  

Gammalt kort på oss men syrrans "kom och lek"-stil gäller än idag!

 
 
Julia

Julia

16 november 2010 18:33

Busunge... ska du lura matte??? Lycka till *fniss*

http://hjulia.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

16 november 2010 20:16

Lyckades inte men det kommer fler dagar!

 
Ingen bild

Sara

16 november 2010 18:47

Hej Aamor. Tycker du är trött ofta. Börjar du också längta efter julledighet. Det gör jag i alla fall. Du får hälsa matte. Har inte träffat henne på ett tag. Jag är hemma och är förkyld. Hoppas det är bättre imorgon så kanske jag kan jobba med din matte på torsdag. Ha det så kul med syrran imorgon.

Aamor & Tina

16 november 2010 20:16

Ja jag är nog lite trött men å andra sidan är jag nog född trött! Sen är det så att jag lägger energi på sånt som är kul, annars kan man ju sova och slappa, man blir nog lite som matte, hihi!
Jag längtar verkligen efter julledigheten!

Krya på dig och hälsa Loppan!

 
Ingen bild

Eva

16 november 2010 19:49

Mjau Aamor!
Om du med namnbyte menar till "Trötter" så borde vi alla heta det just nu. Kom just upp o åt lite o sa till matte: skriv du jag orkar inte, lade mig igen.
Damen borde krusa dig lite tycker vi.
Rex "läser dig" säkert som en riktig killkompis, ödmjuk o go som du är.
Ett litet tips bara: Gå ut vid 21.00 tiden, då är det House, om din matte vill titta på det ;)
Mjauu...från Snutte o Ruffa

Aamor & Tina

16 november 2010 20:13

Matte menade Trötter men hon är som hon är och så glömde hon att förtydliga de, typiskt!
Matte tittar inte på House men dock på Navy CIS så jag får nog gå ut innan.
Jag mötte Peggy innan och då kan ingen kalla mig Trötter, man måste spara sin energi till rätt tillfälle.

Vov på er!

 
Buttons

Buttons

17 november 2010 02:13

Alldeles riktig Aamor, man ska inte slösa energi på onödiga grejjor.............pusspå svansen

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Bamse och Valle

Bamse och Valle

17 november 2010 05:49

Det här med att vara trött, det märktes imorse. Eller så var det för att vi har -20 grader man inte ville gå ut. Men som sagt var snart har vi jullov, det ska bli skönt. Nospussar från grabbarna i Norr

http://mrbamse.bloggagratis.se

 
Hillman

Hillman

17 november 2010 11:47

Den där kom och lekstilen har brorsan oxå, fast vi har busat lite mindre de senaste dagarna. Här är så kallt så vi ligger inne och gottar oss mellan utevändorna.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards