Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Aamor & Tina - 18 december 2010 17:38

Så gott det är att sova! Jag tyckte att matte kunde lägga sig redan klockan 21 igår men hon gick inte med på det, lite fisigt tycker jag men man får ju finna sig i det. Först klockan 23 fick jag henne dit och sen sov vi minsann till 7.40 Matte väckte mig när hon gick upp, jag hängde med henne men la mig efter ett tag och sov vidare.

Vi gick en runda vid 9.30 och det var så härligt väder -3 och ingen snö uppeifrån.

Jag gick "lös" hela rundan  och halv bar jag på mattes vante!

  

Vi gick bort till Affi för matte hade lovat mattefar att vara chaufför för han skulle några ärenden, jag fick stanna hos Affi och mattemor.


Syrran och jag var ute en sväng med min matte sen och Affi ville busa hela tiden!

Först springer hon om mig och när jag inte kommer efter så vänder hon och kommer tillbaka, stöter till mig och sen rusar hon iväg igen. Jag nappar på buet ibland men gjorde inte det idag, jo en gång!


Det började snöa vid 11-tiden och håller på än men det är små flingor som faller sakta och ingen blåst men det blir ändå ganska mycket av det.

Just nu har vi -4,5 grader.

Matte ska sätta upp min tofs för den har av någon anledning kasat ner och hänger mest i ögonen, anledningen heter Affi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards