Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Aamor & Tina - 24 december 2010 21:26

Matte gjorde mig fin innan vi gav oss iväg i förmiddags, jag fick till och med en ganska manlig rosett!

  

Vi skulle egentligen till mattefars bror och fru idag men eftersom vädret är som det är så valde vi att stanna hemme.

Snön driver och på vissa ställen dit är det fullt snödrev.

Vi hade en lugn julafton med julklappar, julmat (jag och syrran åt inget av det) och bus!

Jag fick tjurmuskel, kyckliggodis, halsband, sköldpadda med pip (den som jag öppnade innan), och tugg sticks.

  

Mitt fina halsband som jag fick av matte, Affi fick ett likadant men det var gult.

 

Här försöker jag öppna en julklapp men matte fick hjälpa mig efter ett tag!


Affi älskade julklappen från Liza och Lasse och lät mig knappt titta på den i början! Jag hade ju min hemma.

    

Mattemor fick en axelväska av oss och matte har en likadan som hon kan börja använda nu, vågade inte innan för då hade mattemor säkert velat ha en likadan!

  

Ingen tvekan om att min familj älskar Shih Tzu va?

Väskorna och halsbandet köpte matte på Bamses Bollar, finns så mycket där.


Jag har varit ute och gått i snön och matte hade kameran med idag så jag fick posera några gånger!

    

Efter alla julklappar och bus blir ju en liten kille trött så jag tog mig en tupplur och min kära syster vaktade över mig som hon alltid gör eller så såg hon till att ingen annan än hon själv skulle väcka mig!

  

Matte gjorde även Affi julefin men hon gillade inte frisyren hon fick så hon fixade till den själv fortare än kvickt!

  

Söt ändå!


Vi hade -11 nu när vi gick hem så det blir nog en ganska kall natt.


God Fortsättning alla vänner!

Av Aamor & Tina - 24 december 2010 06:53

God Jul!


Idag är det julafton men det blev ingen sovmorgon i klappen för matte vaknade 06.15 Ska hon bara öka på med 5-10 minuter extra morgonsömn så bler det aldrig längre än till 7.30 innan det är dags att börja jobba igen!

Nu ska jag vila mig lite innan själva julfirandet börjar för jag och syrran är lite som barn när julklapparna kommer fram!


Nospussar till alla mina vänner!   


Av Aamor & Tina - 24 december 2010 06:43

Jag och matte har fått 2 julkort, ett från mina tjejer med familj ett kvarter bort och ett från min morfars fars familj.

Tack ska ni ha och vilka fina kort!

  

Så fint kort på Bodil men hon är alltid snygg!


   

Den söte Ted!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards