Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 22 april 2011

Långfredag!

Av Aamor & Tina - 22 april 2011 22:52

Vaknade vid 7.30 ungefär och matte tyckte att vi skulle gå ut när klockan var 8.30, följde motvilligt med!

Blev en kort runda för sen skulle matte fixa till mig och sig själv för vi skulle till matteföräldrarna för en Påskmiddag, mattes farbror, faster, kusin och hennes man skulle också komma.

Matte hade lovat att hjälpa till med alla förberedelsena.

Jag och syrran lekte i trädgården för vädret har varit så skönt.

  Först lite stående brottning!

  Sen utan förvarning hamnar jag i underläge!


Solen värmde så mycket att vi orkade bara vara i solen korta stunder, höll oss mest i skuggan!


Blev så glad när gästerna kom, matte hade ju sagt att de skulle komma men man vet aldrig.

När de hade ätit och jag fått mattes äggulor for f-n i mig, jag ville bara hitta på en massa sånt som jag inte får som att sprätta i soffan, fåtöljen och springa bakom TV:n.

Matte påstod att jag var som andra småungar som ska visa allt dom kan och testa om det kan gå när andra är med, ifall hon inte vågar säga till mig!

Nu vågade hon det och jag kom väldigt fort ner från soffan så när jag försökte med fåtöljen räckte det att hon reste sig.

Somnade sen mitt på golvet.

Äntligen hemma och nu ska jag SOVA, är helt färdig!


Natti Natt....

 
 
Julia

Julia

23 april 2011 10:35

Busunge ;-) !!!

Men du ville väl prova i alla fall, precis som barn.
Din matte har rätt i att både 2 och 4 benta "ungar" provar OM det möjligen, kanske, eventuellt KAN gå *fniss*

Ha en fin Påskafton!

=^.^=

Kram till matte och nosgos till dig!

http://hjulia.bloggplatsen.se

 
Hillman

Hillman

23 april 2011 10:46

Du fick välan en proteinchock, hihi och var tvungen att göra av med överskottet, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

 
Hector

Hector

23 april 2011 11:57

Jamen sådär är det roligt att göra, prova alltså. Det händer rätt ofta att jag gör likadant. Men precis som din matte så vågar matte säga till mig med.
Visst är det kul när det kommer gäster, för helt plötsligt är det en massa människor att hälsa på och prata med ! Här blir det även ofta flera hundar samtidigt också.
Passar på att önska dig en Glad Påsk också, och den har ju bara börjat !
Ha nu en härlig helg killen !

http://rocketbus.bloggagratis.se

 
Buttons 0 Floridatjej

Buttons 0 Floridatjej

23 april 2011 13:00

Glad Påsk till er alla och blötpussar...........ni är så otroligt söta, så jag tjatar på¨matte att komma hit oftare, men lat som hon är så :...........

http://floridatjej.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

23 april 2011 13:41

Hallå din lille buse. Klart man ska visa upp vad man kan. Jag har en busig tös som just nu tycker att mycket är äckligt eller fult. Men det går väl över och så blir det nåt annat konstigt. Ta hand om matte. Gissar att ni just nu är på ett väldigt mysig ställe. Hihi! Glad påsk!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards