Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

Sent igen!

Av Aamor & Tina - 29 november 2011 18:38

Vi kom iväg rätt så tidigt i morse så jag kunde i lugn och ro titta på nästan allt jag ville.

Mötte mina katters matte och två väninnor till henne när vi skulle iväg och fast jag tittade noga så hade de inga katter med sig, suck för de var alla inne och åt frukost.

De tre skulle med en busstur till Ullared och roa sig när vi skulle iväg och jobba, orättvist!


Syrran och jag har haft en himla bry att hålla koll på mattefar för han har slängt en massa skräp i källaren i en kontainer, ut och in har han ränt hela dagen så han är nog rätt så trött i sina ben nu ikväll.


Det blev en lita paus i skrivandet för vi fick ett kort besök, en av mina små tvåbenta kompisar kom för att lämna saker matte köpt av henne i Panda tidningen, inget allt till mig.


Matte kom sent igen idag, gillar det inte alls men så är det och inget jag kan göra nått åt.

Hela hennes arbetsplats och alla de andra ställena skulle ha brandövning med teori och släckning.

Hon skulle inte sluta förrän 17.30 men de blev klara innan så hon kom 17.10, gillade jag!

Vi gick hem och sen så har vi ätit lite mat och nu ska jag ta ett tuggben och kalla ner matte på golvet så hon kan vara benhållare!

 

Bra med egen hållare, hihi!


Tror nog att matte ska sätta om min tofs senare för jag har gnuggat lite, hihi!



 
 
Julia, Smulan och Amanda

Julia, Smulan och Amanda

29 november 2011 19:37

Egen tuggbenhållare är inte dåligt! Du är nog liiite bortskämd, ditt busfrö ;-)

=^.^=

Kram å Nosbuff

http://hjuliahullerombuller.blogspot.com

Aamor & Tina

29 november 2011 19:52

Kanske pytte lite bortskämd!

 
Edith

Edith

29 november 2011 21:31

Det där med att rensa bort gamla grejer ... är min matte expert på. Vad synd att du inte fick träffa dina kattkompisar. Colliekramar

http://www.parisercollie.blogg.se

Aamor & Tina

29 november 2011 21:33

Min är också bra på det men bara när hon känner för det och hon säger själv att det är aldeles för sällan, hihi!

 
Frasse

Frasse

30 november 2011 12:17

jamar med, så orättvist att inte ni kunde följa med till Ullared. Matte hade också gärna hängt på :-)
Men skönt att det där övandet inte tog så lång tid, alltid trevligt att få hem sin matte lite tidigare. Benet ser riktigt mumsigt ut. Och levererat med benhållar, jag jamar då det, inte illa!
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

30 november 2011 18:46

Det är inte illa med egen upplärd benhållare, hihi!

 
Hillman

Hillman

1 december 2011 12:14

Åh, du som tycker att jag är bortskämd men nån benhållare har jag aldig lyckats skaffa mig, hihi. Matten hälsar att brandövningar kan rädda liv, så de är nödvändiga.

Taxpussar.

http://taxar.bloggagratis.se

Aamor & Tina

1 december 2011 17:24

Nä, du är inte borstskämd, inte mer än mig hihi!
Jo det är viktigt med såna övningar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards