Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 4 oktober 2013 17:48

Jag väckte matte 03.20 för att jag behövde gå ut så matte fick på sig några kläder och så gick vi ut, matte halvsov nog verkade det som.

Inne igen blev det rumptvätt men det bästa stället att torka på är ju mattes säng så jag var snabbt uppe och la mig där innan hon hann dit, hihi!

Tyvärr fick jag flytta på mig för hon skulle tydligen också ligga där men vi samsades om sängen och när jag sen torkat gick jag ner och la mig i min egen säng.


Idag är det en glad fredag av många orsaker - först för att det ÄR fredag, jag har fått en bloggaward av Deco - Tack! Jag har fått åka bil hem och sen lite till.


När syrran och jag rastade mattefar idag träffade vi på Arktis och vi blev så glada när vi såg varandra.

Jag låg och sov uppe på en stol när matte kom för att hämta mig men jag hörde henne och fick så bråttom att vakna och snabbt hämta en pipleksak som hon skulle få.

Jag fick som sagt åka bil hem men först körde vi ner till min affär för att handla lite mat till mig, såna där goda Mush "köttbullar" och när vi ändå var där nere fick jag mina klor klippta.

Kloklipparen ville ge mig en bit godis men jag nosade och sen fnös jag åt det och det sa matte var synd för där var en man som delade ut den sorten gratis idag - äh det var ju inte gott så vad skulle jag med det till, hihi!


Hemma träffade jag på Arktis igen och han blev så glad men slutade "tramsa" i tid så jag slapp säga till honom, räckte med en blick idag, hihi!

Åt mat när vi kom in och nu ska jag sova lite och njuta av denna ljuvliga och glada fredag!

 

Bild från augusti!


 

Denna fina fick jag av Deco. Tack så mycket!

Anledningen var: Han är en riktigt cool hund som gillar katter!

Katter älskar jag verkligen!


Nu ska man ju ge den vidare men jag har alltid svårt av välja.

Den ska ges till tjejer så jag väljer att ge den till alla mina tjejvänner här på bloggen!

Ni är tuffa brudar som vet hur livet ska vara och tar för er av det!





Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards