Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 18 oktober 2013 18:55

Så gott jag och matte sovit i natt med vintertäcket, hon hämtade ner det igår. Kudden var hon inte riktigt nöjd med man det blir kanske bättre nu i natt!


Idag är det den bästaste dagen på hela veckan och allt känns så otroligt bra för nu har jag och matte 2 hela dagar som vi ska umgås hela tiden, hihi!

Kändes ändå lite tröttigt att gå iväg i morse men jag måste ju.

Varit en bra dag hos syrran. Vi har drivit lite med matteföräldrarna men det överlever dom, hihi!

Varit en man hos dom och borrat i deras källare och det gillade vi inget vidare, blev inte rädda men vi höll oss nära mattefar.


Matte var lite sen för hon körde iväg med mattefar på några ärenden men det gör inget när det nu är fredag.

Vi fick nämligen mat när vi kom tillbaka och det var kotlett. Först fick jag smaka några få bitar och när matte såg att jag gillade det blandade hon i microsmå bitar i mitt torrfoder!!!!!

Lite oförskämt faktiskt för det blev så jobbigt att sortera så till slut åt jag allt ihop!


Fick åka bil hem som jag anser tillhör fredagen, hihi!

Snackade en kort stund med Arktis som också kom hem då.

Hamnade på trimbordet för tofsen hängde knappt fast i gummibandet men det gick fort för jag slapp resten av kroppen.

Vaktade mina saker ordentligt när matte drog igång dammsugaren, såg nog allt att hon sög upp mina ben som jag sparat till andra tillfällen. Det är små vita med torkad kyckling runt dom och jag äter oftast bara kycklingen.

Jag som sparat många bitar i min kökssäng och så tog hon alla!

Nu ska vi hålla fredag och helg och matte får själv hänga upp den tvätt som hon stoppade i tvättmaskinen för jag orkar troligen inte hjälpa henne, hihi!

 

Bild från 14 dagar sen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards