Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Aamor & Tina - 28 oktober 2013 17:45

I natt har jag varit riktigt mattesjuk och sovit mycket i hennes vår säng, okej jag har hoppat upp och ner några gånger men jag tror inte matte märkte det! Jaha det gjorde hon tydligen, nån av gångerna säger hon men då ska jag inte berätta hur många gånger jag var uppe och vände, hihi!

Hann inte ner innan klockan ringde så matte tog mig så att säga på sängen, hihi!

 

Får aldrig vara i fred för den där kameran.

Men jag är ganska förståndig för jag väljer att ligga rumpa mot rumpa med matte för annars kanske hon gasar mig, hihi!


Fick åka bil till syrran i morse för det är ju måndag, hihi!

Syrran försökte få igång mig så vi skulle leka, hon till och med la en leksak på mig men jag valde att sova vidare med leksaken på ryggen för här leks inte om jag inte känner för det!


Fy tusan vad det blåser här hos oss.

Hela bilen skakade när vi körde hem. Ja jag fick åka bil hem och tänkte först att detta var en kort och bra vecka men matte sa att det var bäst att sätta in bilen i garaget när det nu blåser så mycket.

Tur var att vi tog bilen för för bara en kort stund efter vi kommit hem hörs ett brak och när matte tittar ut ligger ett träd över gångstigen vi går för att komma hem. Är inte säkra på om det föll när matte hörde braket men det är troligen så.

Vi ska bara ut för en snabbpink senare för vem vill vara ute när det finns risk för att blåsa bort eller få nått på sig som har blåst bort.


Matte var jättenöjd när hon kom hem för det hade varit kul på nya jobbet och alla var så trevliga, hon känner alla sen innan, vissa mer och vissa mindre.

De tyckte gott att hon kunde vara där alla dagar och att det var onödigt att hon ska vara på ett annat ställe tis-tors, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards