Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Besök!

Av Aamor & Tina - 16 december 2013 19:12

Måndag igen och vädret är väldigt måndag det också, grått och regnigt så trist med andra ord.

Fick åka bil till syrran och det piggade upp mig lite i alla fall.


I eftermiddags fick vi besök av mattes kusin och sonen, det var ett tag sen de var och hälsade på mina matteföräldrar så de passade på idag.

Jag och Affi blev så glada att vi nästan överföll dom och sonen lekte vi med jättemycket, kanske för mycket ibland men det är ju så kul med barn.

När den matte kom sa han "hej Tina" och det var så tydligt och han har blivit så bra på att prata nu.

De körde iväg sen för de skulle ha följe med maken/pappan hem.

 

Jag och Adam sist vi hälsade på hos dom!


Matte och jag gick hem och jag fick uppsatt en ny tofs och sen trodde matte att jag skulle äta men jag valde istället att lägga mig för jag var helt uttröttad efter allt bus.

Äter kanske senare men det får vi se då - bantar kanske idag, hihi!

Matte håller fortfarande på med sina nysningar och har tilltäppt nos eller näsa heter det väl på tvåbeningarna.


Nu är det bara 4 dagar kvar innan vår julledighet!   

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

16 december 2013 19:39

Vad kul med så mycket bus men man blir allt lite sliten efter! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

16 december 2013 19:40

Man blir helt utmattad, hihi!

 
Laika

Laika

16 december 2013 19:50

Men så roligt med smått besök :D
Och så får vi ju hålla tassarna för att din matte inte blir sjuk nu när ni ska vara lediga och allt. Hoppas, hoppas veckan går fort. Min matte har en hel del kvar att beta av, men hon får i alla fall tre dagar ledigt och hon längtar så hon med.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

16 december 2013 20:02

Det är inte illa med tre lediga dagar, så har matte haft det förr men det var innan jag flyttade hem.
Nä hon får inte bli mer förkyld nu.

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

16 december 2013 19:52

Minisar är kuliga, men oj så trött man blir efteråt :)
Ät lite å gör matte glad ;-)
Vi räknar ner dagarna med!!!

=^.^=

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

16 december 2013 20:01

Man är ju inte van att härja med småttingar så man måste vila länge efteråt.
Äh, jag har ätit bra länge nu så jag hoppar nog över det idag så får matte tycka vad hon vill, hihi!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

16 december 2013 21:13

Du kan ju alltid äta middagen mitt i natten , det brukar jag göra när jag har busat mycket :)

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

16 december 2013 21:57

Nja på natten går jag sällan ut från sovrummet, huvudet hamnar ibland på tröskeln men kroppen stannar inne, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

17 december 2013 15:36

Kul att du gillar att leka med minisar, vi katter kan vara lite tråkiga där :-)
Hoppas mattes nysningar går över snart, så hon är frisk när det blir dags att öppna julklapparna *håller tassar och tummar*
Kramar och tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

17 december 2013 16:43

Det måste hon bli för så länge får det inte vara säger hon!
Nä ni katter går ju gärna undan men det även vissa hundar när minisar är nära.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards