Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 november 2014

Av Aamor & Tina - 18 november 2014 18:27

Igår orkade vi inte blogga, vi myste och busade nästan hela kvällen istället och det var mysigt.

Det är så mörkt och grått ute och det känns som om dagen aldrig kommer, lite sol hade gjort susen.
Jag har haft en bra dag hos syrran men jag fick vänta på matte i även en timme. Jag gick ut och satte mig vid dörren 15.30 och så kom hon först 16.50 Okej hon sa att hon skulle jobba länge idag men det hade jag glömt i all hast.

Vi tog det lugnt när vi gick hem och jag ville bara sitta ute en liten stund för jag hade annat som var viktigare inne att göra. Matte trodde jag kanske var hungrig men hallå hur ofta är jag det! Jag var istället väldigt sugen på att sova lite för jag blev trött på att sitta och titta efter matte!
Maten kanske jag äter senare, åt lite senare igår också så det är lugnt.

Jag har sovit hela natten till idag men natten till måndagen behöver vi ju inte nämna nått om, hihi! Matte sov dåligt den natten i alla fall och inte allt var mitt fel.

Gammal bild men just nu ligger jag i denna sängen.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards