Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 19 december 2015

Av Aamor & Tina - 19 december 2015 15:56

Igår, en fredag, suck fick jag stanna längre hos matteföräldrarna och jag fick inte ens åka bil hem när matte hämtade mig!
Matte och ett gäng kollegor var ute och åt mat för att avtacka chefen som ska sluta snart och först 19.30 hämtade hon mig. Kanske inte så jättesent egentligen men de träffades redan klockan 16 så matte var bara hemma om snabbt och fixade till sig och bytte om, tur hon är snabb, hihi!
När vi sen kom hem åt jag efter att ha tittat på maten en stund, matte sa att jag tittade i en hel timme och det var det kanske men jag måste vara på rätt humör, hihi!

Idag tog vi det lugnt och sen fick jag minsann åka bil, bara till syrran för att vara där medan matte skulle shoppa lite mat, hon har tydligen inte haft tid med det innan i veckan.
Blev en fika för matte när hon sen kom tillbaka.
Mattes moster kom dit lite senare för att snacka lite och så körde vi hem igen.
Nu håller matte på att tvätta och själv håller jag min säng varm, hihi! En väldigt bra fördelning av uppgifter.

Nu snart är det semester för oss, bara två dagar till jag ska behöva vakna tidigt av klockan och det ska bli så skönt. Jag är så trött på morgnarna att matte nästan får lyfta mig men vaknar till när vi kommer ut.
Matte är inte lika trött, knasigt tycker jag, hihi!

Ingen nytagen bild.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards