Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Aamor & Tina - 22 januari 2017 16:56

Ännu en vecka som bara rusat iväg. Vi har jobbat hela veckan, ja matte har jobbat medan jag har varit hos syrran och vilat - bra fördelning tycker jag, hihi!
Vädret har skiftat mellan regn, snö, sol och regn igen. Sol och snö är det bästa för som det är nu blir mina vita tassar bara svarta och matte vill bara duscha av dom hela tiden.

Matte jobbade länge i måndags och det blev lite längre än vad hon brukar för de hade medarbetarsamtal och matte var sist ut och kanske snackade längst, hihi! Nä skojade bara, lite i alla fall men de hade lite att snacka om sa hon och det var bara bra saker sa hon, matte fick en del att tänka på efteråt bara.
Hon frågade mig vad jag tyckte men jag låter henne själv bestämma, hihi!

Helgen har även den sprungit iväg. Matte fixade lite här hemma av de olika måsten som finns i går så idag har vi mest tagit det lugnt mellan rundorna vi tar Affi på.
Matte är lite rolig för hon kan fixa det mesta, kan använda maskiner som borrmaskiner och andra saker. Hon är ganska teknisk och provar sig fram men......
Idag skulle hon laga sina arbetsbyxor och plockade fram symaskinen och det är en maskin som hon inte drar jämnt med, hihi!
Långt om länge fick hon rätt på inställningarna och byxorna blev lagade och någorlunda hyfsat även om ingen som kan sy hade godkänt det.
Hon sa en massa ord som nästan fick mina öron att falla av och det tog en hel evighet och det fanns trådar överallt. Ja du matte, ge dig bara på sånt du kan, hihi!

Jag blev påkommen efter att jag ätit med att torka munnen i soffan. Höll på som bäst när jag hör någon harkla sig bakom mig.

Ojdå! Nä jag bara står här och tänker kanske lägga mig på min kudde. Du kan inte bevisa nått annat, hihi!

Ha en bra vecka go vänner!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards