Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 december 2009

Av Aamor & Tina - 4 december 2009 23:39

Jag och matte har ju passat Affi och vi stannade hos henne så slapp vi ha löptik doft hemma hos oss.

Jag hade hemlängtan redan kl 18 men det var ju bara till att gilla läget och stanna kvar.

Klockan 23 kom matteföräldrarna hem och vi blev så glada, vi tävlar om vem som når högst upp när vi står på bakbenen och ska ge dom en puss.

Tur att jag är lite större så jag når högst!

Matte skulle snacka lite och sen gick vi hemåt.

Äntligen är vi hemma, jag sprang in i min säng och tvättade mina manliga delar för de har ju varit inpackade i skvättskyddet nästan hela dagen. Otroligt skönt att slippa det nu!


Nu ska vi snart lägga oss hoppas jag!


Natti Natt....

Av Aamor & Tina - 4 december 2009 18:38

Har faktiskt varit riktigt duktig idag! Det är bara ett par gånger som jag kommit på att Affi är i löpperioden. Den är nog över krönet nu men jag kan vara ganska envis!

  


Vi passar Affi ikväll för matteföräldrarna skulle på julbord. Det är helt okej.

Min matte passade på att bada Affi och fixa bort tovor på henne och jag måste säga att hon var jätteduktig, Affi alltså!

Själv passade jag på att sova den 1,5 timme de höll på. Så otroligt skönt.


Nu ska vi vila lite och matte ska titta på TV.


Varit ganska så trist väder idag, disigt och fuktigt.

Nu är det äntligen helg och jag ska njuta.

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards