Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Aamor & Tina - 1 februari 2011 18:15

Trist nog så regnade det när jag gick iväg i morse men som tur är har jag inte speciellt långt att gå till syrran så jag blev inte blöt.

Ingen Affi hemma idag heller så jag rusade in till mattemor och eftersom hon var vaken idag så lyfte matte upp mig till henne i sängen. Mattemor fick första tjing på lite Aamor-gos, ja efter matte så klart.


Idag har jag och syrran varit supersnälla, inget bus men vi har lekt en del.

Visst vi blåste en hund som gick förbi fönstret vi satt i men det var bara en idag annars kan vi skälla på ganska många, tycker nog det är ganska fräckt av andra hundar att pinka utanför matteföräldrarnas hus.

Vi skäller endast när vi är bägge där uppe.

Mattefar gillar inte att vi skäller men vi kan inte låta bli ändå!


Matte slutade i vanlig tid idag så jag slapp sitta och vänta så länge.

Vi gick hem rätt så snart efter hon kommit och mycket har vi hunnit med.

Jag har ätit, tiggt godis, hjälp matte med att laga sin mat och hjälp henne att äta upp den, hihi!

Matte har inte hunnit fixa min frilla än men känner jag henne rätt så hittar hon en tid till även det, tyvärr!

Nu ska jag ägna mig åt min favorit sysselsättning, slappa!

  


Jag vill gratulera Moa idag på hennes 4 års dag. Moa är dotter till mattes kollega! Grattis Moa!!!!   

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards