Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Aamor & Tina - 11 februari 2011 18:49

Äntligen är det fredag och jag ska få ha matte hemma i två dagar och ingen klocka ska väcka oss!

Det har blivit myckaet sovande och gosande hos matteföräldrarna idag för man orkar ju inte busa en hel vecka.


När matte kom från jobb så kom hon in och frågade om jag och Affi ville åka bil, korkad fråga för det var klart vi ville.

Mattefar hängde så klart med och vi körde in till stan och jag visste precis var vi skulle.

Bråttom ut ur bilen och runt hörnan och så, jaaaaaaa in i min affär, nu blev det inget gottigt utan det blev kloklippning för oss och en säck med mat.

Jag snackade med en tik som kom in i affären men rätt som det var blev hon skitsur och jag fattade ingenting! Men men skit samma för jag var lika glad för det!

När sen matte och jag kom hem var jag sugen på bus så vi busade en del, det är kul men jag blir så trött!

Nu tänker jag vila lite för att sen orka gosa med matte och kanske leka lite sök.


Det har föresten snöat lite hos oss nu på eftermiddagen, riktigt härligt men matte tycker det räcker med snö hos oss nu. Bryr mig inte om vad hon säger för jag älskar snö och så kan man gnugga nosen i det!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards