Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Aamor & Tina - 28 februari 2011 18:30

I går kväll när jag varit ute ville min lille svart/vita kattkompis följa med in men han fick inte för min knasiga matte. Tyckte att det var lite taskigt av matte, för mig hade han gärna fått följa med in.


Då var det måndag igen, jag var trött i morse men som tur är kan jag sova vidare hos syrran.

Varit en rätt så lugn dag men mattefar påstår att jag är rätt så jobbig när vi tre möter andra hundar. Jag ska tydligen låta som en ilsken typ men jag måste skydda mina två vänner (Affi och mattefar) men sen är det som så att oftast drar Affi igång det men det är jag som låter mest.

Vi har hjälpt mattemor att laga mat eller rättare sagt vi smakade av hela tiden så det blev gott! Resultatet blev perfekt!

  


Blev lite paff när matte kom i vanlig tid, när hon öppnade dörren så tittade jag på henne och tänkte redan här!

Hon ska tydligen jobba länge en annan dag i veckan och det är inget hon frågat mig om men jag får väl köpa det!


Vill gratulera min Shih Tzu kompis Bodil som blev BIM & Veteran BIR i helgen på Midvinterspecialen, hennes barnbarn barn Zäta fick ett Cert! Bra gjort!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards