Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Aamor & Tina - 8 februari 2011 19:22

I natt klockan 00.15 vakande vi av att vi trodde ett tåg kom in i vårt sovrum!

Nu var det inte det som tur var utan det stormade ordentligt där ute.

Vinden kom rakt mot vår balkong och fick tag i fönsterblecket på inglasningen och det lät inte så roligt men det sitter i alla fall kvar!

Nä, fy attan vad jag ogillar storm. Det höll på i morse också så jag nästan lyfte när vinden fick tag i min päls och det var svårt att stå på tre ben för jag blåste nästan omkull.

Blev glad när matte sa att vi skulle åka bil även idag.


Syrran och jag har lekt en hel del idag, vi har jagat varandra och haft dragkamp om vissa leksaker och så har vi som vanligt tiggt godis!

Jag sprang in och la mig under matteföräldrarnas säng och Affi kunde inte komma in, hon hade klarat det om hon hade velat men hon stod utanför och traggade istället men jag bara låg där och njöt!


Matte hade handlat lite innan hon kom, passade på när hon ändå körde men hon handlar fort så jag märkte knappt att hon var sen.

Det blev bil hem också, in med varorna och sen gick matte och jag en långrunda.

Mötte en hund som skällde på mig, låter så otrevligt när hundar skäller på varandra när de möts.

Ja ja jag kan också göra det men det är skillnad, låter inte lika otrevlig när jag gör det!

Nu säger matte att det låter precis lika otrevligt vem som än gör det. '

Men det är ändå en viss skillnad påstår jag!

Matte tycker det är värre när matte/husse som knappt kan hålla sin hund som drar iväg!

Hemma igen så åt jag mat och sen sov jag en stund och matte ska nog snart fixa min tofs.

  

Gammal bild!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards