Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Bordet!

Av Aamor & Tina - 2 oktober 2013 18:27

Även i morse hoppade jag upp till matte och klockan var samma tid som igår, 30 minuter innan klockan ringer.

Hon fick erkänna att det var bara en mini-elefant idag men hon vaknade ändå - ja ja!

Matte klagade lite på att jag var ett "saktgående fordon" när vi gick till syrran i morse men man måste stanna lite då och då och titta sig runt omkring så man inte missar nått och nyheterna måste läsas noga.

Sen är det så att om man inte ser nått så kan man sätta sig ner och vänta på att nån ska komma på vissa ställen som där brukar komma folk på, hihi!

Vi kom ju fram och man ska inte ta ut sig i onödan, hihi!


Toppendag hos syrran för jag har vilat mig mycket. Mattefar sa till matte att jag sovit hela förmiddagen uppe på bordet.

Ja det stämmer och så skönt det varit för jag har bara kunnat öppna ögonen så har jag sett mina matteföräldrar.

Lagom att vara så nära om man blir kelsjuk för då sträcker de bara ut sina händer och kliar lite på mig, bordet är bra!

De äter fortfarande sin frukost lite väl långsamt för jag hade faktikt kunnat vara där uppe tidigare, hihi!

 

Bild från förra veckan, man kan ha det mesta som huvudkudde, hihi!


Matte berättade att när hon kom körandes på vägen in till matteföräldrarna så stod en polisbil där och strax efter kom en till med sirener och blåsljus och tydligen har det varit några typer, fy för såna som rånat både en kille och en tjej på datorer och lite annat med en halvtimmes mellanrum. Vissa kan inte skilja på mitt och ditt!

Fast enligt tidningen så hade det skett på annat håll i stan men de har kanske stuckit detta hållet!!!!

De var i alla fall borta när jag och matte gick hem, polisen alltså  och vi hoppas att de fått tag på dessa typer.


Ingen katt som ville komma och hälsa på mig idag så vi gick in istället.

Jag har ätit min mat och nu vilar jag lite till för det är ju aldrig fel med vila, hihi!

 
 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

2 oktober 2013 19:09

Du är nog lika pigg som Smulan eller Amanda.
Dom sover massor, dom med :)
Det FINNS lite katt i dig också... långt där inne... Sömntuta ;-)
Nu har halva veckan gått å det är snart fredag igen!!!

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

2 oktober 2013 19:18

Ja där är nog rätt mycket katt i mig, hihi och en sömntuta är jag verkligen!

 
Laika

Laika

2 oktober 2013 20:22

Åh, är det där en sån där moderna akupunktur-kudde kanske? Jag kan också ligga på det mesta, men en äggkartong har jag inte prövat, hihi

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

2 oktober 2013 20:27

Lagom vassa piggar, hihi!
Prova ett äggfack för det sviktar rätt skönt ;)

 
Melody

Melody

2 oktober 2013 22:37

Du har det allt bra hos matteföräldrarna och lite bortskämd är du allt som får ligga på bordet och bli kliad! Jag har också varit bortlämnad idag och trodde knappt jag skulle bli hämtad i kväll, så sent kom matte och hämtade mig! Men det hade faktiskt inte gjort så mycket om hon inte kommit för jag hade det riktigt bra!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.se

Aamor & Tina

3 oktober 2013 06:26

Jag har det jättebra hos matteföräldrarna.
Gosade du med Colin hela dagen så förstår jag att du hade det bra.
Tror din matte och husse hade saknat er för mycket om de inte hämtat er, hihi!

 
Mimmi, Tarzan, Sessan

Mimmi, Tarzan, Sessan

3 oktober 2013 04:22

Jamans tack för jamentaren hos oss, mjau
Alltd trevligt när du tassar in hos oss, Aamor, mjau
Så söt du är när du ligger på bordet hos matteföräldrarna, tassarna upp.

Tass tass

http://katternasblogg.blogg.se

Aamor & Tina

3 oktober 2013 06:23

Gottigt att ligga där!

 
Bella, shih tzu

Bella, shih tzu

3 oktober 2013 13:43

Schysst kudde, haha!

Äggstra goda hälsningar från
BELLA

http://Bellas dogblogg

Aamor & Tina

3 oktober 2013 16:55

Det var en skön kudde, tro det eller ej, hihi!

 
Frasse

Frasse

3 oktober 2013 16:20

Jamar med Julia och hennes missar - det bor nog en liten katt i dig., Aamor. Vi skulle trivas jamarbra ihop du och jag, kunde ligga där och sova och tassa upp för att äta och mysa lite mellan varven :-)
Tassklappar

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

3 oktober 2013 16:54

Det hade jag gillat väldigt mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards