Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2013

Söndag!

Av Aamor & Tina - 6 oktober 2013 19:52

Idag har vi haft en riktig slappe-söndag, vi sov länge och gick en lång runda men sen satt vi ute länge och snackade med Arktis och hans matte och lite andra tvåbenta som passerade oss.

Inne igen så startade matte en maskin tvätt och sen la vi oss i soffan och slappade.

Matte tittade lite på sen serie på dreamfilm men sen slappade vi lite till, hihi!


Var ute vid 18-tiden och trots att vi satt ute så ville inga katter komma fram, Ollie kom men gick bara förbi.

Tofsen blev omsatt när vi kom in för mattorna hade gnuggat loss en hel del hår, hihi!

Nu ska vi fortsätta vårt slappande denna söndag för i morgon börjar en ny arbetsvecka.

 

Gammal slappebild, hihi!

 
 
Melody

Melody

6 oktober 2013 20:22

Här har vi haft en utedag och jag hade sådan tur att matte tyckte att det var viktigare att vara ute än att bad Shakira och mig! Hoppas solen lyser i morgon också! Du ser så skön ut när du slappar!
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

6 oktober 2013 20:28

Det är så skönt att vara ute. Vi är nästan alltid ute länge när vi går våra rundor även om vi inte går hela tiden.

 
Laika

Laika

6 oktober 2013 21:10

Vi har lite helg imorgon också, men på tisdag börjar vår arbetsvecka igen. Fast jag passar på att slappa precis lika mycket som du idag ändå, jätteskönt. Matte, hon somnade i soffan en stund när hon tittade på film. Jag sov hela filmen igenom, hihi.

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

6 oktober 2013 21:14

Slappa kan man aldrig få för mycket av, hihi!
Vem orkar vara vaken en hel film? Inte jag heller.
Skönt för dig att vara ledig i morgon också.

 
Smulan, Amanda och matte Julia

Smulan, Amanda och matte Julia

7 oktober 2013 07:47

Söndagar är mysiga för oftast får man göra precis vad man vill.
Hoppasatt ni får en fin början på veckan :)

=^.^=

Kram å nospussar

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

7 oktober 2013 12:30

Visst är söndagar sköna.
Var inte det roligaste att matte lämnade mig hos syrran idag men hämtar mig snart!

 
Kjelle Bus

Kjelle Bus

7 oktober 2013 20:54

Matte önskade att hon haft en slapp söndag. Hon var på fest i lördags och jobbade delat pass i söndags.
Gissa om hon var trött igårkväll *fniss*

http://kjellebus.blogspot.com

Aamor & Tina

7 oktober 2013 21:00

Det är ju inte det roligaste med delade pass och inte efter en festkväll!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards