Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 5 december 2014

Av Aamor & Tina - 5 december 2014 18:38

Alltså min matte, hon kan vara helt hopplös, som i natt, ligger och nästan skriker på mig för att jag tvättar en tass, inte den som hon trodde! Tydligen störde det Madame och hon vaknade av det men hallå så lättstörd kan man ju inte vara! Kanske jag slickade lite på den "förbjudna" tassen.

En helt vanlig dag hos syrran, mycket vila och en del kel. Fick dricka mjölk uppe på bordet, hihi och ja vi är rysligt bortskämda, hihi!
Inga roliga besök kom det heller idag så vi fick nöja oss med matteföräldrarna och det är inte fy skam men besök är extra kul ju.

Matte kom direkt efter jobbet slut och hämtade mig men innan vi körde hem så kammade hon om syrrans tofs och så åt vi torkad kycklig.
Matte var så snackig så jag fick säga till henne att vi skulle köra hem!
Det är ju fredag och då måste vi hem för att påbörja helgen, hihi!
Matte undrar vad som hänt med mig för jag sprang ut i köket för att sätta mig och vänta på att få min mat och åt allt. Nu är hon väldigt glad över att jag är bra på att äta och inte håller på att strula med maten men ändå.
Hon har gjort nu ett tag att hon river leverpastej över torrfodret. Den är frusen och det går inte åt så mycket och så håller den längre än när den är i kylen.

Det kom snöblandat regn när vi körde hem och naturligtvis var jag nr 2 nödig så vi fick gå en liten bit men eftersom jag blev blöt så slapp jag att bli kammad och omtofsad som hon tänkt göra, får vänta tills i morgon.
Matte har kört runt med dammsugaren och nu håller hon på att tvätta, andra maskinen är igång så när den tvätten är upphängd håller vi kväll helt och hållet.

Trevlig helg på er alla! ( gammal bild)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards