Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 18 december 2014

Av Aamor & Tina - 18 december 2014 17:47

Oj oj oj, ni kan tro att matte var trött i morse, hon ville knappt gå upp och kanske det inte hjälpte henne heller att jag var snackesjuk vid 03, hihi! Matte säger att jag måste sluta med detta snart för annars kommer hon att somna en dag på jobbet - ja ja ja!

Varit en rätt så lugn dag hos matteföräldrarna, mest vila för oss två. När vi rastade mattefar skällde vi på två hundar och tyvärr var den ena min kompis Chili men det hann jag inte se för jag måste skydda syrran och mattefar från allt - låter bra att säga så va, hihi!

Matte var nästan i tid, hon var bara inne om på banken och beställde tid för hon skulle snacka om någon angående sin pensionsförsäkring, nått hade ändrats sa hon och då tyckte hon det var bäst att få hjälp av dom som kan, själv är hon inte det minsta intresserad mer än av pengarna när det är dags om många år.

Det regnade ganska mycket då vi gick hem men jag hade inte bråttom för det var mer matte som ville snabba på men jag ville inte sitta ute i alla fall så det kan hon vara glad för, hihi!
Jag blev som sagt rätt så blöt men trots det tyckte matte att min tofs behövdes sättas om men först efter maten så jag hann torka lite.
Försökte förhala kamningen med att sitta under köksbordet och vägra komma fram men till slut gick det inte så jag hamnade på trimbordet.
Matte gjorde bara vid det värsta som att sätta om tofsen, kamma ansiktet på mig och reda ut tovan på min svans, är nämligen inte lätt att kamma eller borsta en blöt hund.

Blev nästan godkänt till slut, hihi och som ni ser är jag fortfarande blöt i pälsen.

Nu ska vi slöa lite här hemma för vi ska orka en dag till innan vi är lediga!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards