Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 1 december 2014

Av Aamor & Tina - 1 december 2014 18:45

Jag väckte matte vid 3-tiden i natt men sen somnade vi igen men sen vaknade matte igen vid 05 och kunde inte somna om, hon sa att hon hade lite känning av gallan, inte ofta det kommer men det händer så med några år emellan säger hon.
Då det var dags att gå upp förflyttade jag nog bara till soffan och stannade där tills vi skulle iväg.
Blev väldigt glad när jag fick höra att jag skulle få åka bil till syrran.
En mycket glad syrra väntade vid ytterdörren på mig och efter en snabb hälsning på henne sprang jag ut i köket för att hälsa på matteföräldrarna.

Det har varit en lugn dag hos syrran, jag har mest hållit kökssängen varm, hihi! Jag och syrran låg och stirrade ner i källaren när mattefar försvann ner dit, är lite obehagligt när vi inte har full koll på alla men som tur var kom han upp igen.
När klockan var 15.40 gick jag ut till ytterdörren för att vara redo för matte, hade valt ut en leksak som hon skulle få och allt men hon kom ju aldrig. Fick sitta där nästan en hel timme innan hon behagade komma!
Hade tyvärr glömt att hon jobbade till 16.30 idag! Glädjen var där ändå och syrran ville ha godis direkt, jag väntade tills det var nerpackat för då blev jag sugen, hihi!

Lite kyligt ute, matte sa att bilen visade på noll grader men vi tog det ändå rätt lugnt på hemvägen, fryser inte när man rör på sig även om det är i slowmotion, hihi!
Var hungrig så maten slank ner rätt så fort och godiset efteråt försvann nästan lika fort.
Tror jag tänker sova en liten stund för jag blev trött efter att ha gått efter matte som vattnade våra blommor innan.

Bild från igår när jag blev trött på matte och ville bara ner på golvet igen!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards