Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Äntligen!

Av Aamor & Tina - 4 februari 2011 19:05

Igår kväll kändes det som en hundträff på vårt område för Fanny och hennes husse kom ut samtidigt som vi och strax efter kom Rex gående med sin husse, var en riktig bra avslutning på dagen att få träffa sina polare!


Kan bara säga en sak! ÄNTLIGEN är det fredag!!!!

Det kändes lite jobbigt när klockan ringde men så sa matte att det var sista morgonen denna vecka som den där hmska saken gav ljud ifrån sig!

Bäst blev det ändå när matte sa att jag skulle få åka bil. Jag höll väldigt noga koll så vi körde till Affi och inte till veterinären, när jag såg att vi var på rätt väg la jag mig ner på sätet.


Det har varit en del bus även idag och sen har vi legat i fönsterkarmen och på bordet.

Jag låg raklång på bordet och blev matad med skorpor, bara solfjädern som vajar sakta som saknades för att jag skulle känna mig som en prins!

Strax innan matte kom för att hämta mig så ringde det på dörren och in kom mattes kusin, hennes dotter med sin lille son på 1 månad och kusinens hund Vilda. Vad kul det var.

Jag uppfattade först inte att där fanns nått i vagnen men när matte kom och lyfte upp mig och samtidigt tittade på lille Mio så såg jag att där låg en liten människa där.

Oj så intressant men jag fick nosa på lite avstånd men det gjorde inget för jag luktade ändå. Jag ville hemskt gärna upp till honom men fick inte och svansen gick på mig så det kändes som den höll på att trilla av.

Söt var han i alla fall, det lilla jag såg för han sov.


Jag fick åka bil hem också och det gillade jag för vädret är blåsigt, regnigt och trist.

Efter att jag ätit hoppade jag upp i fåtöljen och somnade, så gott att det är fredag kväll!

  



 
 
Hillman

Hillman

8 februari 2011 15:43

Så skulle nog vi känna oss oxå om vi var tvungna att gå upp tidigt vareviga morron. Bäbisar luktar förfärligt gottigt, de är så mjuka om du bara visste. Du skulle ha sträckt dig så du kunnat nosa nära, hihi.

Taxkramisar.

http://taxar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards