Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 3 november 2012

Av Aamor & Tina - 3 november 2012 16:51

Matte vaknade redan 6.45, lite tidigt men hon sa att är man van att gå upp lite tidigare varje dag så kallar ett visst ställe på matte, tur inte jag har såna problem, hihi!

Hon kom tillbaka till sängen så jag slapp krypa fram underifrån för att kolla, 1 timme låg vi sen och halvslumrade.


En morgonrunda blev det sen för mig vid 9 tiden, det regnade så matte gnällde lite när jag ville titta mig omkring och inte hade speciellt bråttom, hihi!

Inne igen använde jag min trappa och la mig i mattes säng och torkade mig där, mysigt.

Vad matte gjorde hade jag inte koll på men hon gjorde nått för det lät lite överallt.


Vid 12 gick vi till syrran för vi skulle köra och tända ljus på 2 gravar, mattes mor- och farsföräldrar.

Det var kul att få åka en tur med syrrans bil och där var mycket folk på den ena kyrkogården men trots att jag viftade på svansen och såg söt ut ville ingen hälsa på mig!


Vi gick hem vid 15.30 och sen satt vi ute en stund för att kolla katterna, Ollie kom och hälsade och sen såg vi Simba men han höll sig på avstånd.

Matte tog ett kort på mig när jag satt och väntade att nån katt skulle synas!

 


Jag har ätit så nu är jag lite trött för det tar på att åka bil, äta, busa med syrran och kolla katter, hihi!


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards