Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Aamor & Tina - 9 november 2012 17:39

Sista dagen denna veckan som vi behöver stiga upp för att klockan startar så med andra ord är det äntligen fredag och det är bara så härligt!

När vi nästan var hos syrran mötte vi Alice och hennes matte, Alice är en Tibetansk terrier och full av bus så jag håller ett visst avstånd efter att vi hälsat och rätt som det var kom syrran och mattefar gående och när Alice ville hälsa på syrrans husse så sa Affi att det skulle hon allt låta bli för han är hennes, hihi!


Tagit det lugnt idag, jag tog en mjukis-leksak med mig upp i soffan så jag kunde använda den som kudde, det var skönt.

Lite bus har jag ju fått göra för när syrran är på det humöret gäller det att bara hänga på, hihi!


Matte kom direkt efter jobbet och sen fick jag åka bil hem, kollade garaget länge när bilen var på plats men jag såg ingen Peggy där, hon var kanske någon annanstans.

Inga katter ute överhuvudtaget för det regnade, är så trött på regnet nu för inte nog med att man blir blöt inte heller är katterna ute, hihi!

Jag åt när jag kom hem och sen fick jag mitt godis och nu tänker jag sova en stund för matte håller på att tvätta och lite annat trist som hon gott kan göra själv.

 

Gammalt kort på mig och Peggy!


Trevlig helg på er alla!

  

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards