Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Aamor & Tina - 2 november 2012 18:01

Yeah, äntligen är det fredag!

Självklart skulle jag vara hos matteföräldrarna även idag när matte jobbar men sen ska vi vara hemma!

Jag och syrran har tagit det rätt så lugnt under dagen men självklart har vi busat lite.

Mest bus blev det när matte kom, hihi.

Vi var lite hungriga då för jag hade varit ute och gjort en 2:a och efter kan man ju bli lite hungrig, syrran kollade in det jag åt och sen ville hon också ha.

Efter det blev det lite bus till, vi sprang in i matteföräldrarnas sovrum och matte lyfte upp oss och sen la hon sig själv där.

Vi två försökte bädda överallt, försökte till och med bädda ner matte där men hon vägrade resa sig så vi kunde göra det rätt, hihi.


Jag fick åka bil hem och det är bara så kul, matte hade shoppat bröd men det glömde hon i bilen så vi får nog snart gå ner och hämta det - hon är glömsk!

Matte suckade och tänkte ställa in den nya boxen som ska vara till TV i TV-rummet, kopplande hit och dit och sen fick hon rätt på det   , den hon har i sovrummet vill inte riktigt än så på den är hon lite irriterad och inte var kundtjänsten öppen heller när hon ringde och det blev hon inte mindre irriterad över!

Själv såg jag till att hålla mig i bakgrunden för jag tyckte att det verkade inte som om jag skulle kunna vara till nån nytta och det blev matte jättenöjd av!

Just nu har vi 163 kanaler men det är nog bara i början för så många ska vi absolut inte ha.


Nu ska vi bara ta det lugnt resten av kvällen!


Trevlig helg!

 

Intar nog soffan igen, hihi!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards