Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Aamor & Tina - 23 november 2012 18:27

Matte sa i morse att det var fredag och då blev jag lite glad för då kan vi sova länge i morgon eller i alla fall slippa vakna till klockan.

Veckan har gott så fort men ändå har både jag och matte varit lite tröttare än normal, känns att det snart är dags med lite ledighet säger matte och jag kan inte annat än hålla med!


Idag har jag blivit tvingad att göra nått jag inte velat och 2 gånger blev det så!

Först ville syrran gå ut men jag ville inte men hon jagade ut mig till mattefar så jag fick allt följa med ändå.

Nästa gång ville syrran ut i hagen och hon var nere och pinkade men jag ville inte men.... när hon var klar kom hon i full galopp och hämtade mig, tog mig i örat och drog mig genom uterummet och över trädäcket och ner för trappan och först när jag stod på gräsmattan släppte hon mig!

Vilka bossiga fasoner va men hon fick igen för jag pinkade över hennes, hihi!


När matte kom hade hon en sak med till mig för hon hade varit och tittat i den nya zoo affären som öppnat i stan, den var kulig men syrran snodde den och jag fick inte tag på den fast jag jagade henne och försökte tackla henne!

Tur jag har matte som kunde ta den när vi skulle hem!

Fick åka bil hem och jag lekte med leksaken hela vägen hem.

Där är en sån där pip i den som jag kan trycka på och hur kul som helst!

 

Hemma startade matte tvättmaskinen, bäddade rent i sängen som jag invigde snabbt som tusan, hihi och sen kom till och mad dammsugaren fram!

Nu ska jag inte göra mer än njuta av att det är fredag och det är härligt!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards