Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 22 november 2012

Av Aamor & Tina - 22 november 2012 18:57

Så trött i morse att jag ville inte iväg och inte kändes det bättre när vi kom ut och det småregnade, suck!

Sov en stund hos matteföräldrarna men sen kom mattes faster och hon och mattemor gav sig iväg, vi vill ha alla samlade så det hade varit bättre att fastern stannat hos oss. Fast de var bara borta några timmar så vi tyckte väl att det var rätt så godkänt trots allt.


Matte och mattefar gav sig iväg så fort matte slutat jobba, ja nu såg jag inte matte men jag vet ju när hon ska komma.

De skulle iväg och byta däck på matteföräldrarnas bil och några andra ärenden.

Då de kom tillbaka kom mattefar in genom ytterdörren först och han bar en del saker och då passade jag på att smita ut för att se om matte också var där men jag fick springa enda till deras garage innan jag såg henne och mattefar gastade på mig men det struntade jag i, hihi!

Nu ligger garaget på tomten men utanför staketet och jag hade ju bara matte i tankarna så jag tänkte inte smita, tror jag, hihi!


Hemma åt jag min mat och sen tyckte matte att jag såg hemsk ut i ansiktet så jag hamnade på trimbordet!

Före bild!

 

Helt normalt att se ut så här när jag torkat nosen i soffan efter maten och druckit ur vattenskålen!

Efter bild!

 

Ge hit godiset matte!!!!

Klättrar på mattes knä för att få mina godisvitaminer men hon är hemskt långsam mellan bitarna så jag försökte ta dom med tungan men den svek och slickade bara nosen, hihi!


Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen för det där gråa trista och småregnandet håller på än!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards