Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 7 oktober 2011 18:09

Äntligen är det fredag tycker både jag och matte, vi är nog lika trötta båda två men jag tror nog att matte är tröttast eftersom hon och kollegerna flyttat hela veckan och ställt i ordning det nya stället.

Ont i sin fot/ben har hon också, kolla som den ser ut fast den har sett värre ut innan.

   Det blåa på vristens syns men det är blåare i verkligheten och sen är det svullet fortfarande.


Matte påstår att jag är lite knasig, bara för att jag såg en katt mellan cyklarna i gårkväll så trodde jag mig att den skulle sitta kvar i morse! Är jag knas eller?

Klar katten inte satt kvar men man måste ju titta för kanske hon satt kvar ändå, man vet ju aldrig.

Som om matte inte tittar extra där hon sett djur komma över vägarna tidigare eller där hon såg en kungsörn en gång, varje gång vi passerar så tittar hon lite extra dit!

Undrar vem som är knas alltså!


En lugn dag hos syrran, har sovit en del och sen försökte jag använda mattemors dator men det blev inte så uppskattat, jag trampa rakt över den!

Syrran och jag åt kokt skinka som var i strimlor, mycket gott!

Tyckte att matte stannade ovanligt länge efter att hon kommit för att hämta mig så till sist fick jag säga till att vi skulle gå hem, en annan har ju hemlängtan!


Kallt, blåsigt och lite regnigt väder, inget kul alls.

Blev blöt om tassarna när vi gick hem så efter jag ätit en halv portion mat så ville jag upp i mattes säng men det blev så ensamt så jag kallade på matte, nu har vi legat och gosat i nästan 45 minuter, hörde nog att matte slumrade till lite.

Nu ska vi bara njuta av att det är fredagskväll!

 

Trevlig helg alla vänner!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards