Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 26 oktober 2011 17:43

Nu har mer än halva arbetsveckan gått, yeah, känns skönt!

Vädret har inte varit speciellt upplyftande heller så vi hoppade över rundan med mattefar vi 11 och sov vidare och vaknade först 12.30, det var skönt!

Det började regna klockan 07 och sen har det fortsatt med det hela dagen, kanske några korta uppehåll då och då. Det har varit mörkt och grått hela dagen!

Efter sovmorgonen, hihi, så har jag ägnat dagen åt att kela med matteföräldrarna och busat lite med syrran när hon vill.

Har ätit lite corn flakes, knastrar så gott i munnen!


Matte var sen och kom inte förrän 16.05, hon hade shoppat lite för kylskåpet var tomt, ingen mjölk, inget pålägg, brödet var slut och sen hittade hon nog lite annat också skulle jag tro.

När vi gick hem så ville jag gå en långrunda men matte sa att det kunde jag bara glömma! Satte mig ner på gångbanan och undrade "varför inte?" och då förklarade matte för mig att det ösregnade nästan och att hon inte var sugen på att bli genomblöt, suck! Jag fick ju ge mig och följa med henne hem och det var nog ett bra beslut för jag var också rätt så blöt och hade vi gått längre hade nog hela pälsen blivit genomblöt.

Blir nog inte mycket gjort här hemma idag för matte är lite småtrött, hon kan ju lägga sig lite tidigare om kvällarna så hjälper det säkert!

Matte sa att jag ska få min tofs omsatt men att jag skulle vila lite först efter maten. Slapp omtofsning igår för jag hade inte gnuggat panna så mycket men det har jag gjort idag, måste se till att hålla matte sysselsatt också!

Skönt att ligga också sova i matteföräldrarnas fönsterkarm (gammal bild). 

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards