Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 20 oktober 2011 17:59

Snart så är det helg, bara en morgon till som jag ska upp, även matte då så klart!

Det har varit en lugn dag hos syrran med lite bus och sen har jag försökt hålla mig undan matteföräldrarnas dammsugare, den låter hemskt när den kör över mattorna, ett vinande ljud som jag inte gillar!


Vädret har varit blåsigt och trist även om solen har visat sig rätt mycket, har även regnat så klart!

Matte är lite smått irriterad på morgnar och kvällar när vi är ute och går, hon muttrar och fnyser och snackar högt då och då!

Det är cyklisterna som kommer farande utan ljus som hon muttrar om, låter rätt skojigt faktiskt men jag förstår henne också för de skräms när man helt plötsligt möter nån.

Matte säger att här har vi reflexer på oss bägge och en liten ficklampa (typ) när vi är ute för att vi ska synas men inga andra syns. Rätt så dåligt av dom, de blir nog inte så glada om de får böter, hihi!


Jag såg inga katter ute men det var kanske för att det regnade lite när vi gick hem. Matte har plckat lite här hemma och jag har tittat på.

Ville inte ha min mat för jag fick en smörgås hos matteföräldrarna och det var godare, hehe.

Matte har fixat till min frissa lite för en hade inte klara alla mina gnuggningar i mattor, gräs od!

Nu ska jag sova en stund!

 


Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards