Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2011 17:55

Matte vaknade vid 7.45 men stannade i sängen till 8.30 och det blev jag glad för, jobbigt när hon går upp och störar sig.

Minusgrader i natt också och löven har nog gjort sitt för de faller av hela tiden, det prasslar och rasslar när man går förbi nått träd eller nån buske!

Blev en långrunda även i morse, men det var inte så skönt idag sa matte för det blåser kallt, hon fryser rätt så mycket idag.

Jag mötte en Fransk Bulldog som hette Stitch. Först blev han rädd för mig men sen vågade han komma fram och hälsa men då blev jag lite fundersam för det lätt som om han morrade men han bara "knorrade" när han andades.

Matte sa att vi såg roliga ut för hans huvud var nästan dubbelt så stort som mitt men kroppen var kortare än min, udda vänner men då sa jag till matte att de flesta vi möter ser ju inte ut som mig!


En sväng till syrran och hon verkar ha glömt att jag tetades med henne igår, hoppas det i alla fall eller så bidar hon sin tid och tänker ge igen i morgon när jag inte har matte med mig!

Vi busade lite men mest låg jag i mattes famn, jag vet var hon är då, hihi!


Vi var hemma igen vid 14.30 och sen har matte tvättat, ätit, diskat och sovit (nästan), vi låg i soffan och kollade på film då jag härde att hon höll på att somna så jag hoppade ner och pep lite så hon vaknade till, hon stängde DVD.n och sen la hon sig igen och då tyckte jag att jag också kunde ta en sovstund!

Har precis blivit friserad och sen ville jag ha mat men när jag serverades den hade jag ångrat mig, försöker få matte att ge mig gotter istället men hon vill inte!

Tror jag ska försöka få ut henne om en stund så kanske jag äter när jag kommer in igen!

Morgon rundan blev förbi den lilla dammen men där var inget spännande idag (gammal bild).

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards