Aamor -  Shih Tzu kille

Direktlänk till inlägg 29 december 2014

Va?

Av Aamor & Tina - 29 december 2014 18:38

Vi vaknade redan strax efter 07 och när matte inte somnade om igen tog hon sin bok och läste istället, jag märkte att hon vaknade men gick och la mig under mitt badkar, det är täckt med en filt så det är mysigt och mörkt under där.

Jag tror på allvar att min matte är knasigare idag än annars om det nu är möjligt för hon satte på en CD med CCR och sen började hon dansa, helt knasigt och rätt som det var frågade hon mig om vi skulle dansa!

VA? Skärp dig nu matte! Visst ser jag förvånad ut, hihi?
Jag sprang och försökte gömma mig men hon sprang bara efter så jag fick sätta mig under bordet för att komma undan för här dansas inte, hihi!
Berättade för matte att jag blev hungrig av allt springande för att slippa dansa så jag fick mat och slapp tjatet, hihi!

Vid middagstid sa matte att vi skulle åka en liten runda med bilen och det var jag givetvis med på. Vi hamnade bara hos syrran och det var väl okej förutom att matte inte tog av sig jackan. Sa till henne flera gånger att hon glömt ta av den men då sa hon att hon skulle bara köra och handla.
Nu måste hon handlat länge för hon kom inte tillbaka förrän 16.30
Får då höra att hon varit ute på stan och ätit med sina kollegor de som brukar träffas. Hon hade även handlat så hon lurade mig inte helt.

Vi har ca -5 nu, har nog varit detsamma hela dagen och jag har precis ätit igen, hihi! Det var gott med mat idag.
Nu ska vi hålla kväll och njuta av att vara hemma igen.

 
 
Dui och Deco

Dui och Deco

29 december 2014 18:55

Visst är det härligt med lata dagar när man får rå om matte lite extra! Nosbuffar

http://duideco.blogspot.com

Aamor & Tina

29 december 2014 19:08

Det har ni helt rätt i :-)

 
Amanda å matte Julia

Amanda å matte Julia

29 december 2014 19:28

Ville du inte dansa med matte??? Då blev hon väl lite besviken. Bjuda upp en påg som inte vill, ÄR inte kul för en tjej ;-) Du får nog ställa upp på dans nästa gång det blir dags! Det var en kul bild på dig idag, du ser verkligen förvånad ut!
GRATTIS till er, för ni lämnade kommentar nr 11.111 hos mig!
DET var jätteroligt att det blev just ni, mina mest hängivna läsare :)!

Ha en mysig kväll och ta en lååång sovmorgon imorrn!

Kram å puss på nosen

http://hjuliahullerombuller.blogspot.se

Aamor & Tina

29 december 2014 19:32

Matte och jag dansade mycket när jag var liten men nu får det vara, hihi!
Vad kul, så många kommentarer du fått och så blev vår en massa ettor, hihi!

 
Laika

Laika

29 december 2014 19:51

Men vad säger du? :D Jagade matte dig dansandes, hihi. Hon är ledighetslycklig :D Kanske var skönt att åka till syrran så slapp du en dansandes matte ialla fall, hihi. Jag tror nog att din matte hade riktigt trevligt, både med dansen och mat-träffen :)

http://www.laikagumman.bloggplatsen.se

Aamor & Tina

29 december 2014 20:06

Matte får såna konstiga idéer ibland och då gäller det att hålla sig undan, hihi! Var lugnare hos syrran ;-)
Matte hade nog kul!

 
Melody

Melody

30 december 2014 08:34

Det där med att dansa det har jag inte heller förstått mig på, men visst händer det att jag fått ställa upp när barnbarnen har show! Fast nog är det säkrast att fly i sådana lägen. De där tvåbenta de har sina idéer!
Hoppas du får en lugn dag med matte idag! Här har det blivit plusgrader så jag ska dra ut min förkylda matte på en rejäl promenad.
Puss från Melody

http://melodyshihtzu.blogspot.seht

Aamor & Tina

30 december 2014 10:27

Plusgrader här också! Hoppas din matte kryar på sig.
Visst är de lite konstiga de där tvåbenta, hihi!

 
Gunilla, Simba och Tasse

Gunilla, Simba och Tasse

30 december 2014 15:26

Tänk att matte blev så danslysten - härligt! :D Det tyder på ett gott humör och spring i benen, och det gäller ju för dig också, så upp på dansgolvet med dig bara :-)
Vi önskar er alla ett riktigt mysigt och härligt 2015, kära vänner! <3

http://gunillaofrasse.allas.se

Aamor & Tina

30 december 2014 17:43

Nä du jag dansar inte frivilligt, hihi!
Detsamma till er!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aamor & Tina - 19 mars 2023 21:12


Förra veckan, v 10 hade jag semester och gjorde bara det jag ville. Passade på att vila, städa, tvätta okej jag gjorde inte bara det jag ville utan några måsten också men den mesta tiden tog jag som den kom. Under en och samma dag satt jag ute på e...

Av Aamor & Tina - 29 januari 2023 16:03

Tänk att vi redan är inne på slutet av januari 2023, tiden bara flyger! Var längesen jag skrev här men tänkte att nu var det dags. Har det hänt något? Nja inte nått direkt så men lite har väl hänt. Först med bilen som började hoppa lite eller rä...

Av Aamor & Tina - 7 november 2022 19:54


Mörkt om kvällarna nu och det känns som om klockan är mer än vad den är men det är ju den tiden nu så det är bara att gilla läget. Jag hade semester en vecka medförande den 17 okt och det var helt enkelt skönt med lite höstledigt. Hade bara en gr...

Av Aamor & Tina - 18 september 2022 15:31


Varit i gång och jobbat nu i 7 veckor, shit vad det går fort. Den åttonde börjar i morgon. Är igång för fullt med olika saker på jobbet. Samverkansmöte, medarbetarsamtal, arbetsplatsträff, K3-möte, teknikcoachträff och säkert något glömt jo dags me...

Nu!

Av Aamor & Tina - 1 augusti 2022 10:46


Jag är nu inne på min sista semestervecka. Har varit bra, lugnt och skönt. Vädret har varit bra, lite skiftande men 90% har varit toppen. Gjort lite av varje, träffat folk och gjort det som har gjort mig glad. Cyklat en hel del, så skönt att ta ...

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards