Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 4 oktober 2012 15:50

Här har vi tagit det lugnt hela dagen, matte gör inte för många knop och jag gillar ju att sova så jag njuter av att ha henne lugn, hihi!

Hon sa igår kväll att jag sover hela dagen och sen en stund på kvällen mellan 1-2 timmar är det fullt ös på mig, hon säger att jag kunde ju fördelat det bättre men just detta sättet passar mig.

Matte är nog bara lite extra gnällig nu när hon är förkyld, hihi!


Jag var en liten stund hos syrran för matte hade slut på vissa saker i kylen så hon var tvungen att handla det. Syrran blev glad när hon såg mig och jag blev också glad att se dom men det var skönt när vi gick hem igen, hihi!

När vi kom in igen la sig matte på soffan och lyssnade på bok men när hon kommer i ryggläge låter hon skrälligt av hostan som inte är så farlig när hon sitter eller är uppe, hon har låtit till och från hela natten så även jag har vaknat till men jag har ju inga problem att somna igen.


Trist väder, regnar till och från så det gäller att parera mellan skurarna när man ska ut.

 

En "gammal" goding säger matte! Jag 9 veckor!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards