Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 17 oktober 2012 18:36

Syrran och jag var ute på trädäcket och busade hej vilt, solen sken och det var riktigt skönt där ute.

Då ringde det på dörren och vi fick besök idag med!

Nu var det mattes kusin Ulrika och deras son Adam som kom och hälsade på, matteföräldrarna har ju inte träffat honom innan.

  Detta är när jag och matte var och hälsade på dom första gången sen han kom hem.

Nu så busade vi jättemycket med honom och pussade på honom så fort vi fick en chans.

Vi sprang fram och tillbaka i hallen och vi lekte med våra leksaker men när han tog Affis speciella "bebisar" så tyckte hon att det fick vara nog och försökte gömma dom men Adam hittade dom varje gång, hihi!

Matte kom efter jobb och då fick mamman regnstället matte köpt till honom i Ullared (Ulrika hade gjort en beställning).

Kan väl inte påstå annat än att jag är väldigt trött nu och tänker nog sova mest hela kvällen.


Matte skulle tvätta men hon struntar nog i det och säger att det hon hängde upp igår nog inte ät torrt än, hon har inte känt på det ens, hihi!

 

Gammalt kort!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards