Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 13 oktober 2012 20:12

Matte la sig tidigt igår och det ville inte jag så jag protesterade lite med att lägga mig i TV rummet.

Tyvärr fanns det en anledning till att hon la sig tidigt för klockan ringde redan 04! Okristligt tidigt en lördag!

Strax innan 05 gick vi till matteföräldrarna och när vi kom dit låg de och sov men matte lyfte upp mig i deras säng.

Nu var jag lite blöt om tassar och resten av kroppen trots att matte torkat av mig men det löste jag med att nästan knuffa mattefar ur sängen för jag började vid hans nacke och gick ända ner till fötterna på honom och torkade mig på hans täcke, flera gånger gjorde jag så innan jag somnade och sov till 8.


Varit kvar där hela dagen och jag har mest sovit för vädret har ju inte varit det roligaste för det har regnat och blåst hela dagen och det gjorde det också när jag gick till dom så tidigt.

Matte kom strax innan 18 och då hade hon en massa kassar med sig som jag och syrran stod på huvudet ner i, där var mycket spännande.

Godis till mig (lite bara)

En leksak

Kläder till matte

Filmer

Kuddfodral

Hörlurar och en massa annat!

Matte och 3 kolleger hade varit i Ullared och gjort av med en massa pengar, kört en massa folk i rumpan och trängts med en massa andra.

Jättemycket folk tydligen och matte är ganska trött nu och jag med som har undersökt allt väldigt noga!

Hon sa att det regnade nästan hela tiden på vägen upp och sen när de var inne i affären och sen på hemvägen, inte förrän de var tillbaka i Skåne slutade det men här har det också regnat hela dagen fram tills stra innan de kom!


I morgon ska vi i alla fall sova länge hoppas jag!

 

Gammal bild men jag tror nog att jag ska inta mattes säng när hon lägger sig!

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards