Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 24 oktober 2012 18:05

Det har varit en lugn dag, lite råkallt så vi har bara varit ute när vi behövt.

Matteföräldrarna tittade på DVD så vi passade på att sova uppe i soffan, det var faktiskt jag och Affi som kallade in dom där så vi kunde få lite lugn och ro, hihi!

Vid middagstid var syrran sugen på bus och hon gjorde allt för att få igång mig men jag låg så skönt på magen där på golvet så det enda jag gjorde vara att lyfta på ögonlocken när hon gjorde sina försök!

Nä jag var inte alls på humör för att busa just då!


Matte kom i vanlig tid och jag kunde inte komma tillräckligt snabbt ut i hallen till henne för jag låg uppe på en köksstol och mattefar fick ta ner mig men matte stod snällt i där och väntade på mig.

Runt hörnan och där stod hon, min matte och som jag längtat efter henne. Hon fick först en smällpuss och sen sprang jag och hämtade en leksak som vi skulle busa lite med. Affi försökte tränga sig mellan men då sa jag ifrån fast matte sa då att hon självklar också fick hälsa på matte - tja en liten stund då!


Vi gick hem och jag såg några katter som inte ville hälsa men när matte stod och snackade med en granne så kom Bebe fram till mig och gav mig en puss och sen gick han hem.

Matte tycker att jag ska äta men som vanligt vill jag inte när hon vill, hon satte sig ner på golvet och åt själv en satsumas för hon trodde att jag skulle äta då men jag la mig bara på andra sidan om henne - tror hon att jag är dum eller, hihi!


Matte säger att nu är mer än halva jobbeveckan slut men hon är en dag före för hon fick för sig att det vat onsdag igår!

Lite förvirrad eller?

 

Från januari i år!



Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards