Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 16 oktober 2012 18:50

Inget regn i dag, jippie!


Syrran och jag har tagit det lugnt även idag men vi vaknade när syrran hörde nått.

Hon låg i fönstret och sov och jag låg på stolen nedanför, rätt som det var tittar hon ut och sätter sig upp och börjar vifta med hela kroppen och eftersom jag är rätt så nyfiken hoppade jag upp för att kolla och jag såg en kvinna som var på väg in till oss. Bråttom och tvärs över bordet sprang jag för att hinna till dörren först men jag fick vänta på att mattefar skulle lyfta ner mig.

Det var mattefars lillasyster som kom på besök och vi hälsade henne hjärtligt välkommen och tog så väl hand om henne att hon kommer nog snart tillbaka, hihi!


Matte jobbade länge idag, suck ja jag visste att hon skulle göra det en dag eftersom hon inte gjorde det igår men det blir liksom fel i mitt tänkande när hon skiftar dag så.

Inga katter ute när vi gick hem så vi gick in direkt. Matte drog igång den där dammsugaren och jag satte mig i soffan och försökte överrösta den och mattes ljudbok hon hade i öronen för jag var gottesugen, inte det lättaste men jag lyckades, hihi!

Matte startade tvätten också för hon sa att där gick inte mer i tvättunnan nu, jag fyller inte den så mig kan hon inte skylla på där, hihi!

Tofsen har blivit omsatt och jag ska äta säger matte men jag ligger just nu på hennes fötter under skrivbordet!

 

Gammal bild (från sept)

Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards