Aamor -  Shih Tzu kille

Alla inlägg den 30 oktober 2012

Av Aamor & Tina - 30 oktober 2012 17:04

Inget regn och bara lite blåst i morse när vi gick iväg i morse, det gillar jag.

Varit en lugn dag hos syrran men vid 14-tiden blev jag hungrig så mattemor la upp lite tottfoder till mig men nja det var inte riktigt gott så hon tog lite leverpastej och la på och vips var det godare, hihi!

Jag åt min portion och sen var syrran väldigt intresserad av det som blev kvar så mattemor gjorde likadant till henne men med hennes torrfoder, vi äter inte samma sort men syrran hade då ångrat sig så jag tyckte inte att de bara skulle ligga där i skålen så jag klämde även hennes, hihi!

Jag var väl hungrig idag, är ju inte så ofta jag är så hungrig.

Tänker i alla fall inte äta mer idag, hihi!


Matte hämtade mig och sen gick vi hem.

Inga katter ute och matte ville inte sitta ute och vänta på att de skulle komma heller, hon gnäller på att det är för kallt nu - mespropp är hon, hihi!

Matte sa att hon skulle borsta mig sen men för att vara på den säkra sidan kröp jag in under skrivbordet så hon inte ska ha så lätt för att ta mig, hihi!


Matte berättade att hon nu fått reda på att hon blir ledig länge i jul, sista jobbedagen den 21/12 och sen börjar hon inte igen förrän den 7/1, det gillar jag!

Då ska jag göra detta mest hela tiden!

 

He He He!




Presentation


Detta är jag.
Världens skönaste kille!

Tibets flagga, mitt ursprungs land!

 

Fråga mig

11 besvarade frågor

Aamor & Tina

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Butiker

Köpa hund? SKK´s uppfödar & valpsida!

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

RSS

Bloggtoppen Vovve


Ovido - Quiz & Flashcards